- Locatie
Trouwzaal
- Voorzitter
- R. (Roland) van Beurden
- Toelichting
-
Voor meer informatie over de C&K-vergaderingen, zie Artikel 17. Context en Kaders-vergaderingen (reglement van orde).
Uitzending
Agendapunten
-
1
Tijdens de C&K avond op 6 mei is er een mogelijkheid om aan de leden van de rekenkamer alsmede de opsteller van het rapport (BMC) vragen te stellen over het rapport, de conclusies en aanbevelingen en de reactie van de rekenkamer op de bestuurlijke reactie. Mede op basis van de inbreng van de commissieleden zal er na afloop van de C&K door de griffie een raadsvoorstel en concept-raadsbesluit worden geschreven. Dit voorstel en conceptbesluit zal worden geagendeerd voor de V&A van 27 mei. Tijdens deze V&A kunnen commissieleden, indien nodig, met het college in gesprek gaan over de geformuleerde aanbevelingen.
De rekenkamer doet een uitdrukkelijk verzoek om (indien mogelijk) vragen aan de rekenkamer/opstellers van het rapport in te dienen op vrijdag 3 mei 2024 bij de griffie. De rekenkamer doet dit verzoek zodat zij haar presentatie daarop kan aanpassen.
Bijlagen
-
2
Tijdens de C&K avond op 6 mei is er een mogelijkheid om aan de leden van de rekenkamer vragen te stellen over de conclusies en aanbevelingen en de reactie van de rekenkamer op de bestuurlijke reactie. Mede op basis van de inbreng van de commissieleden zal er na afloop van de C&K door de griffie een raadsvoorstel en concept-raadsbesluit worden geschreven. Dit voorstel en conceptbesluit zal worden geagendeerd voor de V&A van 27 mei. Tijdens deze V&A kunnen commissieleden, indien nodig, met het college in gesprek gaan over de geformuleerde aanbevelingen.
De rekenkamer doet een uitdrukkelijk verzoek om (indien mogelijk) vragen aan de rekenkamer in te dienen op vrijdag 3 mei 2024 bij de griffie. De rekenkamer doet dit verzoek zodat zij haar presentatie daarop kan aanpassen.
Bijlagen
Ingekomen stukken
Onderwerp Rapport NVRR DoeMee-onderzoek klachtenafhandeling (inclusief bestuurlijke reactie) -
3
Tijdens de C&K avond op 6 mei presenteren wij de stand van zaken rondom de huisvesting van onze gemeentelijke organisatie. In de raadsinformatiebrief van 30 augustus werd een overzicht gegeven van dit proces om en de verschillende stappen die genomen worden. Tijdens deze presentatie nemen wij de raad kort mee in de tussentijdse stand van zaken: de ontwikkeling van het Programma van Uitgangspunten. Daarnaast is er ruimte om vragen te stellen en opmerkingen te maken. Het college heeft het programma vastgesteld.
Bijlagen